Jawatan Kosong Yayasan Peneraju : Pelbagai Jawatan Dibuka 2024

Berita baik bagi mereka yang sedang mencari peluang pekerjaan. Yayasan Peneraju Pendidikan Bumiputera kini membuka peluang kerjaya dengan mengumumkan pelbagai jawatan kosong yang menanti individu yang berkelayakan. Berikut dikongsikan maklumat permohonan Jawatan Kosong Yayasan Peneraju 2024.

Maklumat Permohonan

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan bagi mengisi Jawatan Kosong Yayasan Peneraju bagi tahun 2024 :

Nama MajikanYayasan Peneraju Pendidikan Bumiputera
PenempatanPutrajaya
KelayakanRujuk Lampiran Dibawah
Taraf JawatanTetap/Kontrak
Tarikh Tutup08 April 2024 (Isnin)

Senarai Jawatan Kosong Yayasan Peneraju 2024

  1. Senior Executive
  2. Executive

Artikel Berkaitan :

Syarat Kelayakan

  • Calon hendaklah warganegara Malaysia berusia tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup permohonan jawatan.
  • Berkelayakan dan melepasi syarat-syarat pelantikan yang telah ditetapkan bagi jawatan kosong Yayasan Peneraju 2024 yang hendak dipohon, Sila baca pada lampiran yang kami telah sediakan seperti berikut.

Cara Mohon Jawatan Kosong Yayasan Peneraju 2024

  • Permohonan jawatan kosong 2024 diatas hendaklah melalui portal rasmi Yayasan Peneraju Pendidikan Bumiputera di https://yayasanpeneraju.com.my/ atau pautan Senarai Jawatan Kosong Yayasan Peneraju yang yang telah disediakan dibawah.
  • Calon dikehendaki memuat naik resume yang lengkap (kelayakan akademik, pengalaman kerja, gaji semasa dan gaji yang dipohon, gambar berukuran passport serta salinan sijil-sijil berkaitan) semasa membuat permohonan.
  • Pemohon yang telah mendaftar dan memohon jawatan yang disenaraikan tidak perlu lagi memohon semula sekiranya tempoh permohonan masih sah.
  • Sebelum membuat permohonan sila pastikan anda login/register dan mengisi segala maklumat yang diminta dengan lengkap dan tepat.
  • Perlu diingatkan, hanya pemohon yang layak sahaja akan dipanggil ke temuduga. Sila lengkapkan dan kemaskini maklumat anda yang telah didaftarkan.
  • Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas enam (6) bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

Senarai Jawatan Kosong Yayasan Peneraju

Penafian: Pihak kami bukan dari mana-mana agensi Kerajaan terlibat. Maklumat yang terdapat dalam portal kerjakini.com adalah sahih dan diolah dari sumber rasmi kerajaan dan sumber yang dipercayai untuk memudahkan proses permohonan.

Leave a Comment