Jawatan Kosong Kraftangan Malaysia

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan bagi mengisi jawatan kosong di Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia sebagaimana berikut:

Maklumat Permohonan

Nama MajikanPerbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia
Lokasi KekosonganKuala Lumpur
KelayakanSPM/Diploma/Ijazah
Taraf JawatanPersonel MySTEP
Tarikh Tutup Permohonan29 Disember 2023 (Jumaat)

Jawatan Ditawarkan

  1. Personel MySTEP Gred 41
  2. Personel MySTEP Gred 29
  3. Personel MySTEP Gred 19

Baca Juga : Jawatan Kosong Guru Ganti MySTEP 2024
Baca Juga : Jawatan Kosong Majlis Amanah Rakyat (MARA)

Syarat Asas Permohonan

  • Calon hendaklah warganegara Malaysia berusia tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup permohonan jawatan.
  • Berkelayakan dan melepasi syarat-syarat pelantikan yang telah ditetapkan bagi setiap jawatan yang hendak dipohon, Sila baca pada lampiran yang kami telah sediakan seperti berikut.

Permohonan Jawatan Kosong Kraftangan Malaysia

  • Permohonan jawatan diatas hendaklah melalui pautan Permohonan Online yang boleh didapati melalui pautan yang telah disediakan dibawah. Untuk pemohon kali pertama, anda perlu mendaftar akaun baru terlebih dahulu.
  • Calon dikehendaki memuat naik resume yang lengkap (kelayakan akademik, pengalaman kerja, gaji semasa dan gaji yang dipohon, gambar berukuran passport serta salinan sijil-sijil berkaitan) semasa membuat permohonan.
  • Pemohon yang telah mendaftar dan memohon jawatan yang disenaraikan tidak perlu lagi memohon semula sekiranya tempoh permohonan masih sah.
  • Sebelum membuat permohonan sila pastikan anda login/register dan mengisi segala maklumat yang diminta dengan lengkap dan tepat.
  • Perlu diingatkan, hanya pemohon yang layak sahaja akan dipanggil ke temuduga. Sila lengkapkan dan kemaskini maklumat anda yang telah didaftarkan. Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

Permohonan Online

Leave a Comment